FAQ over (geannuleerde) concerten dit najaar

Gaan er nog concerten door in seizoen 2020-2021?

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, werden de maatregelen onlangs opnieuw verlengd. Hierdoor zijn we helaas genoodzaakt de tickets voor alle geplande concerten en activiteiten tot en met 1 juli te annuleren. Ticketkopers worden zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte gebracht. 

De aangepaste maatregelen hebben een grote impact op onze werking. We vragen je daarom vriendelijk om de ticketlijn en ticketbalie niet te contacteren met niet-dringende zaken. Kijk eerst of je vraag beantwoord wordt op www.antwerpso.be/faq.

Worden mijn tickets terugbetaald voor de concerten die niet kunnen doorgaan?

Voor de geannuleerde concerten vanaf oktober 2020 kan je aangeven of je je tickets wil omzetten in een tegoedbon of terugbetaling of geen tegemoetkoming wenst vanuit begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

Een tegoedbon is 1 jaar (365 dagen) geldig vanaf uitgiftedatum en kan gebruikt worden voor de aankoop van tickets of abonnementen voor alle concerten van het Antwerp Symphony Orchestra in Antwerpen, inclusief de Internationale Gastorkesten. De tegoedbon is online inwisselbaar via www.antwerpso.be of bij de ticketbalie van het Antwerp Symphony Orchestra.

Kan/moet ik hierover contact opnemen met de ticketbalie?

De aangepaste maatregelen hebben een grote impact op onze organisatie. Daarom vragen we je met aandrang om ons niet telefonisch of per e-mail te contacteren voor eenvoudige vragen. 

Kijk eerst op onze speciale webpagina www.antwerpso.be/corona. Daar vind je alle informatie terug over onze geannuleerde concerten en een antwoord op de meest gestelde vragen. Je kan er ook een tegoedbon aanvragen voor je geannuleerde tickets.

Heb je een tegoedbon aangevraagd en nog niets ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben, wij doen onze uiterste beste om alle aanvragen zo snel mogelijk te verwerken. Wij danken je voor je begrip.

Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen.

Heb je een terugbetaling aangevraagd voor een of meerdere tickets, hou er dan rekening mee dat het ongeveer 4 tot 6 weken duurt voordat je de terugbetaling ontvangt.

Deze terugbetalingen gebeuren manueel en dat heeft een grote impact op onze organisatie. Daarom vragen we je vriendelijk om de ticketlijn en ticketbalie niet te contacteren als je nog geen terugbetaling ontvangen hebt.

Als je van ons een bevestiging van je terugbetaling hebt ontvangen, dan komt dat zeker in orde. 

Ik heb mijn tegoedbon nog niet ontvangen.

Heb je een tegoedbon aangevraagd en nog niets ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben, wij doen onze uiterste beste om alle aanvragen zo snel mogelijk te verwerken. Door de grote impact op onze organisatie duurt het echter wat langer voordat je antwoord krijgt. Wij danken je voor je begrip.

Controleer zeker ook de map met ongewenste e-mail of spam. Mogelijk is je tegoedbon in deze map terechtgekomen.

Voor welke concerten kan ik mijn tegoedbon gebruiken?

Je kan je tegoedbon gebruiken voor de aankoop van tickets of abonnementen voor alle concerten van het Antwerp Symphony Orchestra in Antwerpen, inclusief de 5 Internationale Gastorkesten. 

Je tegoedbon is 1 jaar (365 dagen) geldig vanaf uitgiftedatum en kan gebruikt worden voor de aankoop van tickets of abonnementen voor alle concerten van het Antwerp Symphony Orchestra in Antwerpen, inclusief de 5 Internationale Gastorkesten.

De tegoedbon is online inwisselbaar via www.antwerpso.be of bij de ticketbalie van het Antwerp Symphony Orchestra.

Aangezien de tegoedbon 1 jaar (365 dagen) geldig is, kan je je tegoedbon ook gebruiken voor de aankoop van je abonnement voor seizoen 2021-2022 of losse tickets, te koop vanaf midden april 2021.

Hoelang is mijn tegoedbon geldig?

Je tegoedbon is 1 jaar (365 dagen) geldig vanaf uitgiftedatum. Gedurende dat jaar kan je tickets of abonnementen kopen voor alle concerten van het Antwerp Symphony Orchestra in Antwerpen die in verkoop zijn. Je kan je tegoedbon dus ook gebruiken voor de verlenging/aankoop van je abonnement voor seizoen 2021-2022 of losse tickets, te koop vanaf midden april 2021.

Wat als toekomstige concerten waarvoor ik tickets heb - omwille van het Coronavirus - worden geannuleerd?

Het Antwerp Symphony Orchestra zet de veiligheid en de gezondheid van zijn publiek en zijn medewerkers op de eerste plaats en volgt de richtlijnen van de overheid en expertenadviezen nauwgezet op. 

Als we - omwille van het Coronavirus - in de toekomst concerten en activiteiten moeten aanpassen of annuleren, dan brengen wij je hiervan als eerste op de hoogte. In geen geval ben je je geld kwijt, we bieden je uiteraard steeds een gepaste compensatie voor je aangekochte concerttickets.

 

Laatste update van deze pagina: 20.04.2021